Volg simpelweg deze stappen:
1. Maak gratis een account aan
2. Navigeer via FamilyCard naar een webshop
3. Klik op "activeer klantenkaart"
4. Je wordt omgeleid naar de webshop
5. Plaats jouw aankoop zoals je gewoon bent
6. De korting wordt ná jouw aankoop op je Familycard geregistreerd
Bekijk hier de volledige uitleg.
Ja, vóór iedere aankoop moet je jouw Familycard activeren via de website, app of browser extensie.
Alleen zo ontvangen de webshops een signaal dat je via ons je aankoop bij hen hebt geplaatst en ontvangen wij de korting.
Neen, ad-blockers zorgen ervoor dat het signaal om de kortingen te meten onderbroken wordt.
Daarom dien je alle ad-blockers volledig te verwijderen. Uitschakelen is niet voldoende.
Het kan overigens zijn dat je bij bepaalde sites wel problemen ondervindt door jouw ad-blocker en bij andere sites niet.
Dit varieert en hangt af van site tot site, afhankelijk van hun instellingen. Echter om er zeker van te zijn dat alle kortingen gemeten worden,
raden we dus aan de ad-blockers te verwijderen.
Ja, cookies zorgen ervoor dat wij de kortingen kunnen meten. Je moet dus altijd alle cookies accepteren om er zeker van te zijn dat de korting gemeten wordt.
Ook mag je dus geen cookie-blockers geïnstalleerd hebben.
TakeAway, Deliveroo, Aliexpress, Temu en Bol. zijn de enige partijen waar we mee samenwerken, die bereid zijn om korting te geven op bestellingen via hun app én die dit kunnen tracken/meten. Dus als de app daar automatisch opent, mag je er de bestelling plaatsen zoals je gewend bent.
Bij alle andere webshops is het niet mogelijk dat de kortingen in de app gemeten worden. Wat het extra vervelend maakt, is dat deze webshops op hun website wel een stukje code hebben geïmplementeerd, die automatisch hun app opent indien je deze hebt geïnstalleerd. Indien je dus gebruik wenst te maken van FamilyCard, dien je hun app te verwijderen, of je bestelling te plaatsen op een toestel (PC of laptop) waar de app niet automatisch wordt geopend.
Nee, je spaart jouw verschillende kortingen allemaal op in jouw Familycard account. Daarna kan je er voor kiezen of je het gespaarde bedrag op jouw rekening laat uitbetalen, het inruilt voor een belevenis of stort aan een goed doel.
Zonder het activeren van jouw Familycard kunnen we de korting helaas niet recupereren. Alleen door activatie van jouw Familycard, ontvangen de webshops een signaal dat je via Familycard jouw aankoop hebt geplaatst. Alleen dan geven zij een korting aan ons die we naar jou kunnen doorzetten. Zonder activatie van jouw klantenkaart, krijgen wij dus geen korting van de webshop en kunnen we helaas niets doorzetten naar jou.
Wil je voorkomen dat je jouw Familycard vergeet te activeren? Ontdek dan nu onze browserextensie! Zo word je er telkens aan herinnerd wanneer je een webshop bezoekt die op Familycard zit.
Ja, Familycard is helemaal gratis en dat houden wij zo. Wanneer je via ons een aankoop doet, ontvangen wij een commissie van die aankoop. Een deel van deze commissie gaat naar Familycard, de rest gaat rechtstreeks naar jou, als gebruiker.
Met de vernieuwing van ons platform besloten we om met punten te werken i.p.v. de getallen in €.
Dit doen we om alles overzichtelijker te maken, zo is het handiger dat er nu geen getallen na de komma meer zijn.
Daarnaast zorgde dit ervoor dat er minder verwarring is met adverteerders die al met punten werkten (zoals Krëfel, Disney+).
Ook opent dit de deuren tot nieuwe samenwerkingen met partners zoals Coolblue!
Wil je weten hoeveel € jouw punten waard zijn?
Deel dan gewoon jouw spaarbedrag door factor 100.
Bv. Heb je in totaal al 5000 punten gespaard? Dan is dit gelijk aan €50.
Het ontvangen van de bonus verloopt als volgt:
Nadat je deze 3 stappen hebt uitgevoerd ontvang je de bonus! 😊
Niet gevonden wat je zocht?
Contacteer onsWij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën op onze site voor het analyseren van het gebruik, om de inhoud te personaliseren, u relevante advertenties te tonen en u te bereiken via sociale media.
De gegenereerde gegevens kunnen ook met derden worden gedeeld, voor zover u daar toestemming voor gegeven hebt.